loading...
فروشگاه اینترنتی شایکو | خرید اینترنتی ارزان | خرید اینترنتی
niloo بازدید : 334 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

روغن مو تقویتی سیر والنسی VALENSEY

 


با مشکلات مو مواجه هستید, هیچ کدام از راهایی که رفته اید شما را راضی نکرده است؟ می خواهید تحولی در دنیای زیبایی موهایتان ایجاد کنید و در مراسمات و مجالس زیبا ظاهر گردید, کافیست با خرید روغن های تقویتی مو والنسی نظاره گر رشد و لطافت موهایتان گردید, این محصل حاوی عصاره سیر بوده که جلوی ریزش موها را گرفته و موجبات رشد سریع تر و بهتر موها را فراهم می کند با تقویت نمودن ریشه ی موها شما را از مشکلات مویی راحت نموده و چهره ای زیبا را در زیر چتری از مو برایتان ایجاد می نماید.

 

شماره مجوز بهداشتی  7947238750265557

 

دارای خدمات پس از فروش

 

ارسال سریع به درب منزل

 

با کیفیت بالا در فروشگاه شایکو


 

دوستان برای خرید روغن مو تقویتی خاویار والنسی VALENSEY می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

خرید روغن مو تقویتی خاویار والنسی VALENSEY


توضیحات: روغن مو تقویتی سیر والنسی حاوی عصاره سیر و ویتامین E میباشد.عصاره سیر به علت دارا بودن ماده لیستین باعث حجیم شدن و پرپشت شدن موها میگردد و موها را صاف و براق میکند.مناسب برای موهای معمولی میباشد و به موها انرژی و شادابی می بخشد و به علت وجود ویتامین E تقویت کننده تارهای مو می باشد و از ریزش آنها جلوگیری کرده و ضخامت آنها را بیشتر میکند و نیز باعث بازسازی فیبر مو میگردد.


 

طریقه مصرف : پس از شستن موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها توسط حوله ، مقداری از روغن را در کف دستها ریخته و دو دست را بهم مالیده تا کاملا در کف دستها پخش شده سپس دستها را درون موها برده و موها و ریشه آنها را به روغن آغشته کرده و موها نرم و حالـــت دار می شوند.

 

قیمت 29500 تومان 

خرید اینترنتی ارزان سرم تقویت کننده مو جنسینگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی شایکو فروشگاهی به وسعت یک دنیا
اطلاعات کاربری