loading...
فروشگاه اینترنتی شایکو | خرید اینترنتی ارزان | خرید اینترنتی
niloo بازدید : 345 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

   کرم فرم دهنده سیـــنه والنسی

 


کرم فرم دهنده کاری از برند والنسی بوده که دارای عصاره های گیاهی و میوه جات می باشد این کرم سینه را سفت نموده و عصاره های گیاهان دریایی که در این کرم حالت دهنده بکار رفته شده باعث می شود براحتی سینه جمع شده و حالت زیبایی به خود بگیرند, خانم هایی که در اثر شیر دادن به بچه دچارافتادگی و شل شدگی در ناحیه سینه شده اند می توانند به وسیله این کرم بدن خود را به حالت نرمال برگردانده و زیبایی قبلی را برای سینه های خود ایجاد نمایند, با کرم مورد نظر به فرم دلخواه خود در ناحیه سینه می توانید دست یدا کنید و موجبات نشاط و لطافت پوستتان را نیز تامین نمایید.


شماره مجوز بهداشتی 1193147549262804

 

دارای خدمات پس از فروش

 

ارسال سریع به درب منزل

 

با کیفیت بالا در فروشگاه شایکو


 

دوستان برای خرید کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی VALENSEYمی توانید به لینک زیر مراجعه کنید

 

خرید کرم جوان کننده و ضد پیری والنسی VALENSEY

 

 

توضیحات: کرم فرم دهنده والنسی دو کاره با عصاره انار طبیعی و انواع میوه ها و عصاره رازک ، سفت کننده و فرم دهنده و بزرگ کننده میان تنه خانم ها حاوی ویتامین E , C جهت شادابی و لطافت می باشد. این کرم سرشارژ از گیاهان دریایی جهت حالـــت و جمع شدن میشود. اگر به صورت منظم استفاده شود باعث بزرگ شدن و سفتی می گردد . استفاده منظم این کرم باعث تقویت فعالیت سوخت و ساز و قابلیت ارتجاع بافت های پیوندی می شود .شماره مجوز بهداشتی 1193147549262804


روش مصرف: برای پیشگیری از افتادگی یا بهبود افتادگی میان تنه ، کرم را از طرفی که دچار افتادگی گردیده از مبدا به سمت گردن ماساژ دهید.برای نتیجه بهتر کرم همزمان با مصرف این کرم ورزش های مخصوص میان تنه را انجام دهید.

 

 قیمت 54500 تومان 

خرید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی شایکو فروشگاهی به وسعت یک دنیا
اطلاعات کاربری