loading...
فروشگاه اینترنتی شایکو | خرید اینترنتی ارزان | خرید اینترنتی
شاهين بازدید : 672 یکشنبه 08 اسفند 1395 نظرات (0)

 

فروش اینترنتی شابلون طراحی قهوه

 

شما عزیزان به سادگی میتونید فصای اطرافتون رو برای خودتون رمانتیک کنید ، شابلون های طراحی و تزیین قهوه به راحتی طرح های متفاوت را بر روی قهوه پیاده سازی می کنند ، یک ایده ی جالب و رمانتیک برای شما و کسانی که دوستشان دارید ، تعداد شابلون ها در یک بسته بندی ۱۵ عددی می باشد که دارای طرح های زیبایی است ، شما می توانید با اطمینان از فروشگاه ما خریداری کنید ، چرا که ما در کنار شما و پاسخگوی شما هستیم.شابلون طراحی قهوه با قیمتی ارزان فقط در فروشگاه شایکو

 

 

خاص و مدرن

 

دارای خدمات پس از فروش

 

ارسال سریع به درب منزل

 

با کیفیت بالا در فروشگاه شایکو

 

دوستان برای خرید ماهی رباتیک جینو JINO می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :


خرید ماهی آکواریوم جینو

 

قیمت : 10000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

 

خرید اینترنتی ارزان شابلون طراحی قهوه

 

 شابلون‌های تزئین GATER از ابزاری هستند که طراحی بر روی قهوه با کف شیر را آسان می‌کنند. این شابلون‌ها طرح‌های متنوعی، از قلب و گل گرفته تا صورتک‌های جالب و نوشته‌های طنزآمیز، دارند. جنس این شابلون پلاستیکی هستند. که این محصول برای اولین بار در ایران در فروشگاه یاسل عرضه می شود , برای طراحی با آن‌ها، ابتدا شابلون را بر روی کف شیری که بر روی فنجان قهوه‌تان ریخته‌اید می‌گذارید، سپس پودر دارچین، پودر کاکائو، پودر نسکافه و یا هر پودر قهوه‌ای رنگ دیگری که می‌خواهید بر روی آن می‌پاشید. وقتی شابلون را بردارید طرح زیبایی بر روی کف شیرتان افتاده است.

 

خرید اینترنتی ارزان شابلون طراحی قهوه

روش خرید شابلون طراحی قهوه : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

قیمت : 10000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی شایکو فروشگاهی به وسعت یک دنیا
اطلاعات کاربری