loading...
فروشگاه اینترنتی شایکو | خرید اینترنتی ارزان | خرید اینترنتی
niloo بازدید : 383 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)

ست ساعت مچی Rado مدل Affection

 


ساعت های ست رادو را می توانید با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بالا از فروشگاه شایکو تهیه نموده و لذت یکنواخت بودن را با مخاطب خاص خود تجربه نمایید, ست ساعت زنانه و مردانه رادو مدل افکشن از سری ساعت های جدید ویژه زوج ها, نامزدها و سایر افرادی که به دنبال وسایل شخصی ست زنانه و مردانه می باشند بوده و در طرح و رنگی فوق العاده زیبا طراحی شده است این ساعت دارای صفحه ای گرد و فلزی بوده و در رنگ یکنواخت مشکی در قسمت صفحه و بندها طراحی شده است, این ساعت های ست از ثبات رنگ برخوردار بوده و برای دست شما حساسیتی ایجاد نمی کنند.

 

مناسب استفاده خانم ها و آقایان

 

دارای خدمات پس از فروش

 

ارسال سریع به درب منزل

 

با کیفیت بالا در فروشگاه شایکو

 

دوستان برای خرید ست ساعت مچی Rado مدل Diamond می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

فروش ست ساعت مچی Rado مدل Diamond

 

قیمت : 79000 تومان  

خرید اینترنتی ارزان

 

ست ساعت رادو مدل افکشن 

 

توضیحات: این روزها فلسفه وجود ساعت مچی بیشتر به وسیله‌ای زینتی نزدیک شده و به همین دلیل به زیبایی، طراحی و ظاهر پر زرق و برق ساعت بیش از هر زمان دیگری توجه می‌شود. وقتی جنبه‌ی زینتی برای یک ساعت مطرح باشد، لوکس و خوش ساخت بودن آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، مخصوصا که ساعت ست باشند. ساعت‌های ست مخصوص زوج‌هایی است که می‌خواهند در سبک پوشش و زیورآلات هم تا حد ممکن به هم نزدیک باشند.

ست رادو مدل افکشن بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد. کنار هم قرار گرفتن رنگ مشکی و رنگ نقره‌ای، ترکیب زیبا و چشم‌نوازی ایجاد کرده است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. قطر صفحه این ساعت‌های ست به اندازه‌ای است که باعث می‌شود انتخاب مناسبی برای زوج‌هایی باشد که هر دویشان مچ متوسط و یا ظریفی دارند.

 

ست ساعت مچی رادو


ویژگی های ست ساعت مچی مردانه و زنانه Rado مدل Affection :

- شامل دو ساعت، یک ساعت مردانه و یک ساعت زنانه

- دارای جعبه شکیل

- رنگ بند و صفحه مشکی

- نوع عقربه ای

- رنگ قاب و بدنه ثابت 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی شایکو فروشگاهی به وسعت یک دنیا
اطلاعات کاربری