loading...
فروشگاه اینترنتی شایکو | خرید اینترنتی ارزان | خرید اینترنتی
niloo بازدید : 344 پنجشنبه 09 دی 1395 نظرات (0)

دستکش تاچ اسکرین Silver Touch

 

 

درای طراحی سایز تک و فری سایز و قابل استفاده بای تمامی سایزهای دست بوده این دستکش ها از جنس کتانی بوده اند و برای اینکه براحتی بتوان با محصولات لمسی از قبیل گوشی های لمسی موبایل, تبلت های لمسی, مانیتورهای لمسی همزمان با استفاده این دستکش ها استفاده نمود در قسمت انگشتان این دستکش ها الیاف نقره بکار برده شده است و شما براحتی در فصل سرما با در دست داشتن دستکش سیلور تاچ نیز می توانید با محصولات لمسی خود بدون بیرون نمودن دستکش از دستانتان استفاده کنید, این دستکش ها در 4 رنگ تولید شده است که شما می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام موقع ثبت محصول قید کنید.

 

 کارایی راحت و آسان با تبلت و موبایل ها و صفحات مانیتوری هوشمند و لمسی

 

دارای خدمات پس از فروش

 

ارسال سریع به درب منزل

 

با کیفیت بالا در فروشگاه شایکو

 

دوستان برای خرید اینترنتی کیبورد بلوتوثی تبلت و موبایل می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

خرید اینترنتی کیبورد بلوتوثی تبلت و موبایل

 

 قیمت : 19800 تومان

خرید اینترنتی ارزان

اسکیرین تاپ دستکش

توضیحات:  همانطور که می دانید در زمستان و در سرما کار کردن با گوشی لمسی و دستان سرد بسیار دشوار است. و از آنجا که دستکش های معمولی روی گوشی هیچ عکس العملی ندارند، شما مجبور هستید دستکش های خود را در بیاورید و با دست های سرد از گوشی یا تبلت خود استفاده کنید. در اینجا دستکش سیلور تاچ به کمک شما می آید. این دستکش ها مانند دستکش های زمستانی دست ها را گرم نگاه میدارند با این تفاوت که شما می توانید با گوشی، تبلت یا هر وسیله لمسی دیگر خود به راحتی کار کنید. سبب این امر، استفاده از الیاف نقره در نوک انگشتان دستکش است که قابلیت اتصال دست با گوشی را فراهم می سازد. برای اولین بار در ایران، توسط شرکت میهن استور، دستکش های سیلور تاچ، مشکل استفاده از گوشی، تبلت یا هر وسیله لمسی در سرما را برای همیشه حل می کند.

این دستکش ها در رنگهای مشکی، آبی، طوسی و قهوه ای برای هر سلیقه ای طراحی شده است. حساسیت عملکرد این دستکش روی گوشی های لمسی به مانند حساسیت دست میباشد. همچنین سایز این محصول به گونه ای است که برای هر دستی مناسب می باشد.

 

دستکش تاج اسکرین

 

مشخصات دستکش تاچ اسکرین Silver Touch

- جنس دستکش ها 100% کتان خالص بوده و سر انگشتان از الیاف نقره می باشد.

- با استفاده از این دستکش ها به راحتی در سرمای زمستان، از گوشی لمسی خود استفاده نمایید.

- ارائه شده در 4 رنگ مشکی، آبی، طوسی و قهوه ای. (در صورت مهم بودن رنگ دستکش هنگام تکمیل فرم سفارش در قسمت پیغام رنگ مورد نظر خود را ذکر نمایید)

- سایز این محصول به گونه ای است که برای هر دستی مناسب می باشد.

 

 قیمت : 19800 تومان

خرید اینترنتی ارزان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی شایکو فروشگاهی به وسعت یک دنیا
اطلاعات کاربری