loading...
فروشگاه اینترنتی شایکو | خرید اینترنتی ارزان | خرید اینترنتی
niloo بازدید : 299 پنجشنبه 09 دی 1395 نظرات (0)

تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل

 

 

این محصول دارای قابلیت چندگانه بوده و براحتی با زدن بهه قسمت فندکی اتومبیل و وصل نمودن آن به خروجی دو شاخه برقی می توانید از وسایل برقی خود استفاده نموده و آنها را در اتومیبل, در سفر خارج شهری و سفرهای داخلی چون پیک نیک ها بکار انداخته و به وسیله این دستگاه براحتی می توانید الکتریسیته و برق را همیشه در ماشین خود به همراه داشته باشید, از این تبدیل می توان جهت شارژ نمودن انواع گوشی ها ی خود استفاده کنید, این محصول دارای خروجی دو شاخه برقی بوده و همچنین دارای خروجی یو اس بی نیز می باشد که بدین وسیله می توان دامنهی کاربر این محصول را بسیار بالا برد.

 

راحتی شارژ موبایل در اتومبیل و با قابلیت چندکاره

 

دارای خدمات پس از فروش

 

ارسال سریع به درب منزل

 

با کیفیت بالا در فروشگاه شایکو

 

دوستان برای خرید جاموبایلی ماشین  می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

خرید جاموبایلی ماشین

 

 قیمت : 17000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

تبدیل فندکی

توضیحات:  هنگام سفر و پیکنیک و در میانه راه و مسافرت در داخل شهر و یا حتی در داخل گاراژ منزل همواره شما به منبع الکتریسیته نیازمند هستید تا انواع مختلف لوازم برقی خود را روشن کنید. فروشگاه میهن استور با ارایه تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل رویای شما برای استفاده از برق اتومبیل را به حقیقت پیوند داده تا نه تنها بتوانید برق فندک اتومبیل را به صورت خروجی USB دریافت کنید بلکه این محصول با داشتن خروجی دو شاخه برق به شما این امکان را می دهد تا انواع مختلف لوازم با دوشاخه معمولی را به پریز این محصول وصل نموده و از آنها استفاده کنید. این محصول شگفت انگیز و کاربردی همراه همیشگی شما در داخل اتومبیل شما خواهد بود.

 

تبدیل

 

ویژگی های تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل :

- نام: تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل

- مدل: AL-1123

- دارای خروجی USB

- دارای خروجی پریز دوشاخه برق

- فوق العاده کاربردی

- تامین برق مورد نیاز شما در داخل اتومبیل

 

نکته مهم:

از آنجایی که این وسیله خروجی فندکی اتومبیل را به دوشاخه برق تبدیل می کند، قطعا استفاده آن برای وسایل الکتریکی که مصرف برق آن ها زیاد می باشد، توصیه نمی شود و این وسیله بیشتر جهت شارژ موبایل، تبلت، لب تاپ و این گونه وسایل الکتریکی عرضه شده است.

 

 قیمت : 17000 تومان

خرید اینترنتی ارزان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی شایکو فروشگاهی به وسعت یک دنیا
اطلاعات کاربری