loading...
فروشگاه اینترنتی شایکو | خرید اینترنتی ارزان | خرید اینترنتی
شاهين بازدید : 327 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)

گردنبند سنگ معدنی درکوهی

 

با خرید این گردنبند شما عزیزان هم میتوانید از زیباییجلوه ی منحصر به فرد آن بهره مند شید هم از خواص درمانی آن که تاصیرات خیلی زیادی در درمان بیماریهای غده تیرئید و چشم ، دردهای پشت دیسک کمر و فتق کمری و چندین درمان مهم دیگر که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم .

 

این سنگ بر طبق تحقیقات سنت هیلگارد بنژان برای درمان بیماریهای غده تیرئید و چشم موثر است در عصر ما این سنگ بسیار شناخته شده است و معولا برای دردهای پشت دیسک کمر و فتق کمری استفاده می شود امیخته این سنگ با کهربا بسیار فعال است و ریه و چشم را تقویت می کند نیز بسیاری از ناراحتیهای چشم را در مان می کند تسکین دهنده ای برای سیستم عصبی کل بدن به شمار می رود غدد صنوبری را تقویت می کند و توانایی و نیروی زندگیمان را افزایش می دهد .

 

این سنگ همچنین سر درد های مزمن و اختلالات روده ای را تسکین می دهد .امیخته ان با منیزیت و یشم قرمز اضافه وزن و انسداد انرژی در بدن را از بین می برد سنگ کریستال برای مدیتیشن بسیار مناسب است و از قدرتی بر خوردار است که همچون حایلی در برابر انرژی های منفی و اخلال گر از محیط های خانه مانند اتاق خواب اتاق کار ... محافظت می کند این سنگ بر تمام چاکراها بخصوص چشم سوم شبکه خورشیدی و چاکرای قلب عمیقا نفوذ می کند و ان را متعادل و پر انرژی می کند چاکرای مسدود و گره های انرا باز می کند بنابر این حتما از این سنگ استفاده کنید .

 

 

شیک و زیبا برای شیک پوشان

 

دارای خدمات پس از فروش

 

ارسال سریع به درب منزل

 

با کیفیت بالا در فروشگاه شایکو

 

دوستان برای خرید سنگ معدنی اون تورین سبز می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

فروش اینترنتی سنگ معدنی اون تورین سبز

 

قیمت : 5900 تومان  

خرید اینترنتی ارزان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی شایکو فروشگاهی به وسعت یک دنیا
اطلاعات کاربری